Com eres? Llibres, cinema, música

Cultural

Dins d'aquest estat de confinament, els joves es veuen immersos en un moment històric en el qual el temps lliure abraça a l'avorriment, ja que no poden realitzar les seues activitats habituals. Per això volem proposar una alternativa per a tractar de dinamitzar educativament aquest temps de quarantena a casa. D'aquesta forma proposem diversos temes transversals per a fomentar la bona cultura, sempre amb un toc d'humor.

Objectius:

  • Oferir alternatives d’oci educatiu durant l’època de confinament pel COVID-19
  • Crear espais de participació virtual.
  • Generar una xarxa de contingut cultural
  • Fomentar la participació juvenil

 

Metodologia:

Cada dimecres publicarem una plantilla per a les “stories” d’Instagram i es deixaran a “destacades” perquè es puga accedir a elles passades 24 hores.

Aquestes plantilles estan organitzades per temàtiques (cinema, llibres, música, etc.). D'aquesta forma servirà al jovent per a analitzar i compartir els seus gustos (mitjançant la nominació en Instagram) i al mateix temps, ajudarà per a fer xarxa sobre coneixements culturals; llibres, grups de música, cançons, pel·lícules, etc.

El procediment que cada jove ha de seguir per participar és el següent: fa captura de pantalla de la plantilla, la puja a les seues “stories” i l’emplena amb les respostes adients, etiqueta a un amic o amiga a qui “nomina” i escriu el hashtag corresponent.

  • Dia i hora de l’activitat: Tots els dimecres a les 15 h.
  • Grup d’edat dirigit: 12-25

Instagram Facebook