Durant aquests dies de confinament la joventut té molt de temps lliure que no pot utilitzar en les seues activitats habituals d’oci educatiu. Aquestes hores les solen emprar en les xarxes socials, però arriba un moment que ja no tenen idees per a fer servir a aquestes xarxes. Aquesta és la finalitat d’aquesta proposta, donar contingut a les xarxes socials i que siguen els mateixos joves qui generen contingut per a connectar-se uns amb altres.
Objectius:
Continguts:
Cada setmana el repte serà diferent, per tant, també els continguts a treballar.
Metodologia:
Els divendres de cada setmana (si el divendres és festiu, es farà dijous) a les 17 h per les stories d’instagram es llençarà un “repte” per posar a prova diferents habilitats. D’aquesta manera, estaran disponibles perquè els i les joves que vulguen puguen fer-los. Les persones joves que ho facen, han de pujar el repte fet a les seues stories i etiquetar el compte d’algun amic o amiga a qui repte per fer-ho també, a més utilitzarà els hashtags adients per poder arribar a més gent.
#APLAUDIMENTSVIRALS
Els i les joves han de gravar els diferents aplaudiments que es fan als seus carrers i penjar-los a les històries d’instagram amb el hashtag #aplaudimentsvirals. Tots els dies es compartiran alguns d’aquests aplaudiments i es recordarà que poden participar totes les persones que vulguen. Quan aquesta situació acabe es crearà un vídeo recopilant tots els aplaudiments que servirà per a fer un agraïment general a tots i totes els que han fet possible superar-la, però de manera especial a la joventut que ha complit en el que es demanava, quedant-se a casa.
Reptes
VídeoClips
#DiariDeQuarantena
#AplaudimentsVirals
#RapHomenatge
#Quèsapsde...